Diller i juli 2017


1. Our Mutual Friend: Bøkene til Dickens tar tid så denne er med denne gangen også. Jeg synes det er skikkelig digg å høre den på lydbok.

2. Mil Nicholson: Det er hun som leser den utgaven av Our Mutual Friend som jeg hører på. Hun er fantastisk. Elsker måten hun leser med innlevelse og bruker forskjellige stemmer og tonefall på de forskjellige karakterene.

3. Besøke familie: Jeg fikk endelig dratt å besøk min søster og hennes familie i Fredrikstad. Altfor lenge siden sist jeg var der. Var også å besøkte mamma i Oslo på tur hjem.

4. Wheel of Time: Begynte på denne serien mens jeg var i Fredrikstad. Endelig! Har gledet meg lenge! Koser meg så langt med denne serien (har ikke kommer lenger enn et lite stykke inn i bok nummer to da).



5. Spider-Man: Homecoming: Mange har klaget på at vi får enda en ny Spider-Man, men ikke jeg for jeg hadde troa etter Captain America: Civil War. Og gjett om jeg fikk rett (heldigvis)! Filmen er fantastisk og jeg digger Tom Holland som Spider-Man.



6. Vaffelkjeks: Jeg synes det er skikkelig godt, men jeg kommer aldri på å kjøpe det selv så det er alltid så godt når jeg er på besøk et sted og får det servert.

7. Sjokoladefondant: Da jeg var på besøk hos mamma spiste vi middag med to venner av oss og jeg spiste en av de beste dessertene ever.

8. Transformers: The Last Knight: Ikke en av de beste filmene i serien, men jeg er alltid fornøyd med Transformers.



9. Indisk: I byen jeg bor i har vi dessverre ikke noe sted som serverer ordentlig indisk mat, så jeg må alltid passe på å spise det når jeg er i Oslo. Heldigvis er det en indisk restaurant rett i nærheten av der mamma bor.

10. Å ikke få sove på nattog: Jeg pleier å ta nattoget når jeg reiser til Fredrikstad/Oslo. Denne gangen fikk jeg ikke sove. I det hele tatt. Hverken på tur nedover eller hjem. Kanskje det blir dagtog neste gang...

11. Forsinka tog og styr: På tur hjem var dessverre toget videre fra nattoget forsinket og det ble en del styr før jeg kom meg hjem, men jeg kom meg i alle fall hjem.

12. Reign: Begynte på denne tv-serien på togturen hjem fra Oslo.



13. Fysiotersapi: Et par dager etter at jeg kom hjem begynte jeg med behandling hos fysioterapi for plager med skuldre og nakke. Det hjalp. Nå er det bare trening og styrking av muskler som gjenstår.

14. Blodprøver: Tok en del prøver hos legen for å finne ut hvorfor jeg ikke har vært 100 % det halvåret. Hele tre prøver på et par uker.

15. Game of Thrones: Endelig en ny sesong!

16. iZombie tegneserie: Jeg hadde egentlig lyst til å begynne å se på The Walking Dead, men bestemte meg for å vente med den. Så endte jeg opp med å lese iZombie i stedet.



17. Litt sommervær: Mesteparten av sommeren har vær ganske så dårlig. Men i slutten av juli var vi heldige å fikk litt ordentlig sommervær her hjemme.

18. Fungerende håndbrekk: Fikk endelig fiksa håndbrekket på bilen, som ikke hadde funka på et par måneder.

19. Tegne: Min bestevenninne Heidi (link til bloggen hennes) og jeg satte oss på en café å tegnet. Det var skikkelig koselig.

20. Black Books: En serie Heidi tipsa meg om. Bra tips for den var morsom.



21. World of Dance: En ny dansekonkurranse tv-serie som startet nå i år. En konkurranse der dansere fra hele verden kan delta. Og det beste er at to dansecrew jeg vet av fra før er med. Det må de jo være siden det er en konkurranse med verdens beste dansere.



22. Hes og litt ødelagt stemme: Da jeg så en episode av World of Dance satte jeg masse vann i vrangstrupen mens jeg drakk. Etter det fikk jeg skikkelig hes og rar stemme. Tok noen dager før den ble bra igjen.

23. Visninger: Ei venninne og jeg fant ut at vi skal flytte sammen for å få mer plass og spare litt penger. Vi fant en ledig leilighet som vi hadde lyst på, men siden venninna mi var bortreist var det bare jeg som var på visningen. Vi var så heldige å få leiligheten så da ble det å ordne leiligheten jeg bor i nå klar for visning.









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018