En Smakebit På Søndag #27

Nå er det et halvt år siden jeg delte en smakebit så nå synes jeg det er på tide. Jeg har tenkt det flere søndager den siste måneden, men så har jeg rett og slett glemt det. Nå husket jeg det da, selv om det ble sent :-P


Smakebiten min er fra side 223 i boken Change of Heart skrevet av Jodi Picoult.




"Oliver and I were enjoying a glass of Yellow Tail and a TiVo'd Grey's Anatomy when there was a knock on the door. Now, this was alarming on several counts: 

1. It was Friday night, and no one ever stopped by on Friday night. 
2. People who ring the doorbell at ten p.m. are either:
    a. stranded with a dead battery in their car
    b. serial killers
    c. all of the above
3. I was in my pajamas
4. The ones with a hole on the butt, so that my underwear showed."





Flere smakebiter finner du her.









Kommentarer

  1. Detta är en författare som jag har tänkt läsa något av. Tack för smakebiten!

    SvarSlett
  2. Jag tycker mycket om Jodi Picoults böcker. Tack för smakbiten!

    SvarSlett
  3. jag har läst något av den här författaren tidigare men inte denne. tack för smakebiten! en undrar naturligtvis vad som hände sedsn

    SvarSlett
  4. Kjenner meg veldig igjen i punkt 4.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018