Diller i april 2017


1. Bursdag: Jeg var heldig å fikk feiret bursdagen min med masse flotte folk på favorittstedet mitt! Kjempekoselig kveld :-D

2. Oreo milkshake: Prøvde Oreo milkshake for første gang. Det var godt! 

3. Supergirl: Jeg måtte begynne å se Supergirl for å henge med i The Flash. Først hadde jeg tenkt å vente med den enda en stund, men nå er jeg up-to-date. 

4. Prison Break: Det kom en ny sesong og siden det var så lenge siden jeg hadde sett serien måtte jeg se alt på nytt før jeg begynte på det nye. 



5. Pannekaker: Sjeldent jeg spiser pannekaker. Det er så godt, men tar sånn tid å steke at jeg ikke gidder, men nå hadde jeg faktisk pannekaker to ganger i april :-P

6. Tørst: Den ellevte boka i Jo Nesbø sin serie om Harry Hole. Jeg leste de foregående bøkene i fjor og gledet meg til fortsettelsen. Heldigvis fikk jeg lånt den kjapt på biblioteket selv jeg var litt nedpå ventelista :-D

7. Påskepønk: Dette var for meg an av de beste konsertene jeg har vært på i regi av byens Pønkforening. Da jeg ikke er noen pønker er det som oftest ikke musikk som er helt for meg så jeg er med for stemningen og folkene, men denne gangen likte jeg virkelig musikken og bandene. 

8. The Barstool Preachers: Dette var ett av de bandene som på påskepønken. De var utrolig bra sp jeg har hørt på dem hjemme også. 



9. Påske: Som med jula synes jeg alltid at det er koselig med påske. Selv om jeg ikke alltid gjør så mye når det er høytid så klarer jeg som oftest å kose meg ;-)

10. Narnia: Heidi (link til bloggen hennes) og jeg hadde tidligere sett de to første Narnia-filmene og nå fikk vi sett den siste også :-D

11. The Fate of the Furious: Film nummer åtte. Mange har begynt å bli lei disse filmene nå, men ikke jeg! 



12. The Originlas: Nå er jeg up-to-date i denne serien også. 

13. Fifty Shades Freed: Etter at jeg leste ferdig Tørst fant jeg ut at det var lurt å begynne på bok nummer tre i Fifty Shades serien, så jeg ikke glemmer alt som har skjedd tidligere (hadde pause fra Fifty i ca to måneder). 

14. Bursdagsmiddag: Mormor hadde bursdag og en gjeng samlet oss og tok henne med ut for å spise middag. 

15. Pirates of the Caribbean: Siden det kommer ny Pirates-film i slutten av mai har Heidi og jeg funnet ut at vi skal se de foregående før vi ser den nye på kino. Vi har nå sett de to første. Kjempe koselig :-D



16. A United Kingdom: En bra film som fikk fram flere følelser fra følelsesregisteret. Den er basert på en sann historie. 

17. Naruto: Jeg har hatt pause i all anime en stund også, men nå fikk jeg sett ferdig alt av Naruto (den er helt ferdig nå). 



18. Dragon Ball Super: Begynte på denne igjen også. 

19. Flette tre fletter og flette de sammen til en flette: Håret mitt er så langt nå at jeg synes det er i veien hele tiden, selv når jeg har det i en flette, men det å flette tre fletter til en flette gjorde at det ble "kortere" og ikke like ustyrlig. Jeg har ikke giddet å dratt til frisøren, men nå må jeg snart :-P 

20. Lære farmor å bruke pc: Farmor og farfar har fått fibernett hjemme nå og farmor ville lære seg å bruke pc så da har jeg prøvd så godt jeg kan å lære henne det grunnleggende. 

21. One Piece: Jeg hadde hele 38 episoder til gode i denne serien!! Tok bare to dager å hente meg inn :-P 



22. Bowling: Jeg bowler ikke, men når jeg får spørsmål om å bli med så blir jeg jo med likevel. Jeg synes det er gøy å se på. 

23. Gratiskonsert: Enda en gang var det gratiskonsert på studentpuben i byen. Denne gangen var det et band som heter Astmatisk Gapskratt som spilte. 



24: Grilling: Natt til 1.mai var jeg på min første grilling i 2017. Masse god mat :-D

25. Sailor Moon: Begynte på denne animen, men har bare sett tre episoder så langt så vet ikke helt hva jeg synes enda.





















Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018