Diller i mars 2017


1. Puslespill på pc'en: Fikleri mens jeg ser film eller serie.

2. Lorien Legacies: Jeg leste den første boken ikke så lenge etter at den kom ut og likte den, men når jeg etterpå fant ut at det var en serie som var langt i fra ferdig ble det stopp der. Helt til nå, ettersom serien endelig var ferdig. I alle fall nesten. Etter å ha begynt på bok nummer fem fant jeg ut at en spin-off serie er på vei. Sukk.





3. La Femme Nikita: Da fikk jeg endelig sett ferdig denne tv-serien. Jeg så en del av den da jeg var yngre, men fikk aldri sett slutten, før nå.

4. Jurassic Park/World: En dag kom jeg på at jeg ikke hadde sett Jurassic World enda og siden det var lege siden jeg hadde sett de andre filmene ble det maraton.

5. Gratiskonsert: Studentpuben i byen hadde gratiskonsert med et band som heter Plow. Bra musikk.

6. Logan: Så var det tid for Hugh Jackmans siste innsats som Wolverine. Det er så trist. Men så awesome. Jeg kommer til å se den flere ganger.




7. Kyle XY: Enda en tv-serie jeg ikke fikk sett ferdig. Dessverre ble den kansellert så serien har ikke noen avslutning. Heldigvis finnes det en kort "ekstra episode" der vi får vite litt hva crewet hadde tenkt videre i serien.

8. Vampire Diaries: Plutselig var denne serien ferdig. Jeg visste det var siste sesongen, men hadde ikke fått med meg hvor mange episoder det ville bli så jeg innså ikke at jeg satt å så siste episode før halvveis utti.




9. The Originals: Siden Vampire Diaries ble ferdig fant jeg ut at det var på tide å begynne på denne tv-serien.

10. Stillere bil: Jeg hadde hull i eksosanlegget, men fikk heldigvis fikset det nå. Så godt å kunne kjøre bil uten å bråke sånn.

11. Skjønnheten & Udyret: Jeg så Disney-tegnefilmen om igjen før jeg så den nye live action filmen på kino. Jeg var veldig spent på den, om jeg kom til å bli skuffet. Jeg ble fornøyd og kommer nok til å se den flere ganger etterhvert. Tegnefilmen er fortsatt best da :-P





12. Resident Evil: Jeg blir av en eller annen grunn aldri lei disse filmene. Så jeg hadde maraton igjen. Men denne gangen fikk jeg sett den nye i tillegg, og dermed også endelig avslutningen.

13. Teater: Også denne måneden var jeg heldig å fikk være med på teater. Denne gangen var det et stykke som het "To Egg i Høyhælte Sko". Ikke det beste stykket jeg har sett, men vi fikk flira så det funket.

14. Bourne: Ei venninne og jeg så de to første Bourne-filmene en søndagskveld vi bare lå på sofaen å daffet. Jeg fortsatte med resten av filmene dagen etter ;-)

15: Bones: Siste episode av Bones ble sendt denne måneden og jeg hadde hentet meg inn og var up-to-date. Det er alltid litt trist når en serie en liker blir ferdig, men det var egentlig litt godt å få avsluttet Bones nå. Liker seien godt, men tilgir aldri at de ødla introen i sesong 8.




16. Ny mobil: Jeg var veldig fornøyd med den jeg hadde så jeg ville egentlig ikke skaffe meg en ny, men da den ble helt klikk hadde jeg ikke så mye valgt. Jeg så på Samsung telefoner siden jeg var fornøyd med det merket, men jeg klarte ikke å bestemme meg. Så nevnte ene søstra mi at hu var veldig fornøyd med sin Huawei og jeg fant ut at det ikke skadet å sjekke ut det merket. Jeg endte opp med en Huawei Honor 8 og er så langt godt fornøyd med den.





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018