Diller i mars 2018


1. Cold Case: Holder fortsatt på med denne serien, men er nå ca halvveis i nest siste sesong så jeg blir vel snart ferdig.

2. Shameless (US): En serie jeg digger, men som jeg noen ganger trenger en pause fra. En ganske lang pause noen ganger.

3. The Walking Dead: Er egentlig litt lei, men klarer ikke slutte å se. Jeg har et håp om at vi blir kvitt en viss karakter snart så kanskje jeg blir mindre lei (englefjes).

4. iZombie: Litt rar serie, som jeg ikke er sikker på om jeg er lei av eller ikke, altså fortsetter jeg å se :-P

Bildekilde: Hall of Fame Magazine


5: Hekle skjerf: Håndarbeid er gøy, spesielt mens jeg hører lydbok eller ser noe. Det ble et grått og svart behagelig trekantskjerf.

6. Harry Potter: Fortsatte med å høre ferdig alle Harry Potter-bøkene (inkludert Harry Potter and the Cursed Child).

7. Ready Player One: En bok som har vært på lista mi en stund. Jeg hørte den som lydbok før en kompis og jeg skulle så den på kino.

Bildekilde: Goodreads.com


8. Criminal Minds: Romkameraten min og jeg begynte å se denne serien sammen. Hun har sett det meste, om ikke alt, til og med sesong 8 mens jeg bare har sett noen episoder her og der for lenge siden.

9. Revy: Det ble enda et par revyer med farmor, farfar og pappa. Den første het Virus i Bataljonen og var verdt å se, den andre het Macbeth og var helt grei.


     Bildekilde: Sandvollan Teaterlag  og Kultar.no

10. HUNT (Helseundersøkelsen i Nord-Trøndelag): Hunt samler inn opplysninger og biologiske materialer for å forske på folkehelse. Alle fra 20 år blir invitert til å delta, men det er helt frivillig. Høyde, kroppsammensetning og blodtrykk ble målt. Det ble stilt noen spørsmål i forhold til psykisk helse og det ble tatt blodprøver. Jeg fikk også gjennomføre en hørselstest og det ble jeg godt fornøyd med.

11. Strikke Mariusgensere: Ei venninne ville ha Mariusgensere til to tantebarn, men strikker ikke selv så jeg tok på meg oppdraget. Storkoste meg med det, bare synd at det går så fort å strikke...

12. Påskepønk: Heller ikke denne gangen helt min type musikk, men det var da greit å være med likevel.

13. Harry Potter-maraton: Da det ble påske ble det Harry Potter-maraton på meg og romkameraten. Hun har en svæææær boks med alle filmene og masse ekstramateriale (ja vi så det også).

Bildekilde: Collider.com


14: Påske: Jeg er fortsatt glad i påsken. Unnskyldning til å spise masse godteri (hihi). Denne gangen ble bursdagen til mamma og meg i påsken også. Mamma ville gjerne feire sammen siden jeg nå faktisk ble 30 år (ingen krise enda, venter i spenning), men det er ikke bare bare når vi bor så langt unna hverandre. Jeg hadde en fin bursdag likevel jeg da. Romkameraten overrasket meg med ballonger og gave og så så vi Ringenes Herre og spiste pølsepizza og Oreo-iskake :-D

15. Årets første grillsamling: Påskeaften ble det en liten pause i Harry Potter-maratonet da det ble grilling ute med noen venner. Det var knallfint vær med varm sol og ingen vind.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018