Diller i februar 2018



1. Begynne på ny bok i Wheel of Time: Fikk endelig fullført bok fem og begynt på bok seks. Føles godt å komme videre i serien.

2. Fear The Walking Dead: Jeg så ferdig det som har kommet ut av The Walking Dead så jeg begynte på Fear The Walking Dead. Tok ikke langt tid før jeg hadde sett alt som har kommet ut av det heller.

Bildekilde: Imdb

3. Is: Av en eller annen grunn hadde jeg skikkelig dilla på is. Midt på vinteren.

4. Eminem: Eminem skal spille i Oslo i juni og jeg fikk tak i billett dit!! Happy-happy face!!

Bildekilde: Ticketmaster


5. The Keepers: En dokumentarserie om en uløst mord på en nonne. Den består av syv episoder, som jeg og romkameraten så ferdig på en kveld.

6. Eu-kontroll: Gjennomførte eu-kontroll på bilen. Jeg hadde ikke noe særlig tro på at det kom til å gå så bra. Og jeg hadde visst rett, det blir bare å vrake bilen etter april måned. For mye rust selvsagt. Ble billig eu-kontroll da, siden det ikke en gang var noe vits i å gjennomføre hele kontrollen (haha).

7. Black Panther: Jeg gledet meg til denne filmen, som med alle Marvel-filmene, og jaggu var den verdt å se!!

Bildekilde: Imdb


8. Van Helsing: Filmen med Hugh Jackman altså. Ikke tv-serien som jeg er skeptisk til (hihi). Elsker denne filmen. Blir aldri lei. Jeg kommer til å se den om igjen og om igjen til jeg dør.

9: Penny Dreadful: En ganske så mørk serie. Og litt rar... Men jeg likte den. Så den ferdig på to døgn.

Bildekilde: Imdb


10. Real Detective: Enda en dokumentar. Blanding av skuespill og kommentarer fra ekte politi og ekte saker.

11. Cold Case: En serie som jeg så litt på når den gikk på tv, men som jeg aldri så ferdig.

Bildekilde: Imdb










Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018