Diller i november 2017


1. Fritt Vilt: Jeg kom på at jeg ikke hadde sett den siste så jeg bestemte meg for å ha maraton.

2. Jigsaw: Jeg ble egentlig litt lei Saw-filmene på slutten, men det var helt greit å se Jigsaw på kino. Den var bedre enn jeg trodde.

3. Den Store Kinodagen: Jeg elsker Den Store Kinodagen! Det var et veldig bra program i år, så det ble hele tre filmer. Jigsaw rett over midnatt fredagen og Askeladden: I Dovregubbens Hall og Thor: Ragnarokk på lørdagen.

4. Ringenes Herre-maraton: Kinoen hadde Ringenes Herre-maraton i forbindelse med Den Store Kinodagen, men jeg prioriterte filmer jeg ikke hadde sett enda, så da ble det Ringenes Herre-maraton hjemme i stedet!



5. Lost: Så ferdig Lost. Så alt av bonusmateriale, men var fortsatt mange ubesvarte spørsmål. Irriterende...

6. Handletur i Sverige: Igjen. Takker jo ikke nei til å bli med over grensa å få handla litt når man blir spurt.

7. Mord på Orientekspressen: Alltid morsomt å dra på kino. Denne filmen var kos.



8. Gilmore Girls: Jeg koser meg med denne serien, men trenger litt pauser så det tar litt tid.

9. Brukthandel: Ble en tur på brukthandel igjen... Fant noen julehefter. Ble ikke med noen bøker denne gangen.

10. Gratis bøker: Fikk en del bøker av ei som ville bli kvitt dem. Får jo aldri nok bøker...

11. Loco: Ny butikk i på kjøpesenteret. Selger sminke, hudpleie, hårprodukter med mer.

12. From Dusk Till Dawn-maraton: Det funker alltid å se disse filmene om igjen. Begynte på tv-serien etterpå.

13. Minnekonsert for Chester Bennington: Denne lå ute på Youtube. Fantastisk konsert. Numb og In The End fikk tårene til å trille fritt.



14. Black Friday: Jeg finner vanligvis ikke noe i forbindelse med Black Friday, men denne gangen ble det både bukser og ny tv (egentlig bare veldig stor pc-skjerm da jeg ikke har tv-kanaler...)

15. Filmkveld: Heidi (link til bloggen hennes) og jeg fortsatte på Rambo-prosjektet vårt. Endte opp med å se Cinderella (2015) også :-D

16. Avatar: The Last Airbender: Amerikansk tegneserie som er litt inspirert av japansk anime. Denne har jeg hatt på vent til den var ferdig og nå fant jeg ut at den tydeligvis er ferdig så da var det bare å sette i gang.








Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018