Diller i mai 2017


1. The further adventures of Robinson Crusoe: Fikk hørt ferdig denne boken. Som lydbok i appen LibriVox.

2. Fifty Shades Freed: Leste denne og ble dermed ferdig med prosjektet. I alle fall for en stund. Jeg må nok lese Grey også, en gang.

3. Besøk av mamma: Mamma kom på besøk fra Oslo i forbindelse med en konfirmasjon.

4. Orion-pizza: Når mamma er her må vi alltid på Orion og spise pizza. Namnam :-D

5. Vaske bil: Fikk endelig vaska bilen som var ganske så skitten. Det vara ikke så lenge da, men var i alle fall noenlunde ren til konfirmasjonen.

6. Dogs: Bullets & Carnage: En manga jeg trodde var ferdig uten slutt, men den var tydeligvis ikke det likevel så jeg begynte på den igjen.



7. xXx-maraton: Mamma og jeg så de to første xXx-filmene før vi så den nye siden det var så lenge siden vi hadde sett dem.

8. Konfirmasjon: Så var det konfirmasjon til ene søskenbarnet. Fin jente og fin dag.

9. Sodd: Maten vi fikk å spise i konfirmasjonen. Like godt hver gang :-D

10. Få klippet håret: Mamma var snill å klippet håret mitt mens hun var her så jeg slapp å bruke masse penger på frisør. Det var på tide da det var altfor langt.

11. Ao No Exorcist: Fant plutselig ut at det hadde kommet en ny sesong i denne anime-serien så da måtte jeg se den. Men måtte se den første sesongen på nytt først for å henge med. Jeg fant også ut at mangaen fortsetter videre så jeg begynte å lese den også.

12. Guardians of the Galaxy: Endelig mer Guardians! Repeterte den første filmen før jeg så den nye på kino.



13. Roadtrip til Namsos: Mormor skulle til øyelegen i Namsos så jeg kjørte henne dit. Fint vær og lite trafikk så det var en fin dag for en kjøretur.

14. Babylon 5: Fikk aldri sett ferdig denne serien så jeg begynte på nytt. Det vil nok ta litt tid før jeg blir ferdig da jeg blir litt distrahert av bøker og andre serier, men det blir til slutt.

15. Grilling: Egentlig litt for kaldt til å sitte ute å grille noe særlig, men vi startet grillsesongen likevel. Vi tok heller med grillmaten inn og spiste hvis det blåste for mye, grille skulle vi nemlig.

16. Pirates of the Caribbean: Heidi (link til bloggen hennes) og jeg så ferdig de siste Pirates of the Caribbean filmene og så den nye på kino. Ble godt fornøyd med den nye filmen.



17. Charles Dickens: Etter å ha hørt ferdig The Further Adventures of Robinson Crusoe begynte jeg på enda en lydbok av Charles Dickens: Our Mutual Friend. Det var godt å komme tilbake til Dickens. Gruer meg til å ha lest/hørt alt han publisert.

18. Back to the Future-maraton: Jeg fikk plutselig lyst til å se disse filmene igjen. Kan ikke huske hvor lenge siden det var siden sist.

19. C-vitaminer: Jeg klarte selvsagt å bli forkjøla to dager før mamma kom på besøk fra Oslo og den hang i en god stund så c-vitaminer gikk det mye av i mai.

20. Nytt album fra Linkin Park: Gledet meg lenge til dette! Mange kritiserer det nye albumet fordi det er for poppete, men jeg er fornøyd. Jeg synes fortsatt at Linkin Park lager bra musikk.



21. The Stepford Wives: Fikk lest denne og dermed krysset an klassiker av lista.

22. Utsette ting: Spesielt oppvasken og å bestille time til lege for å få sjekket et øye som renner unormalt mye.

23. Dankert-Anna: Denne boken fikk jeg anbefalt av Heidi som har den som en favoritt. Jeg skjønner godt hvorfor.

24. Lost Girl: Jeg kom på at jeg aldri fikk sett den siste sesongen og synes det er på tide å få gjort det. Dessverre har jeg glemt stort sett alt som har skjedd så jeg må se alle de fire første sesongene på nytt.



25. Sesongavslutninger: Det var sesongavslutning i flere av seriene jeg følger med på og for noen avslutninger! Snakker cliffhangere!











Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018