Diller i januar 2017


1. Sherlock: En av seriene jeg har gledet meg til å se, men som jeg har utsatt fordi jeg ville se flere episoder på en gang.





2. Sverige: Det ble hele to turer til Sverige i januar.

3. The Body Finder: Leste ferdig serien. Tok litt tid da det ikke ble noe lesing i jula.

4.. Ny overmadrass: Slo til på januarsalg. Var på tide med en ny. Merket forskjell ja.

5. Johan Falk: Maraton! Brukte ikke lang tid på å se alle filmene :-P




6. Nye bremser på bilen: Godt å få byttet ut slitte bremser. Ble mindre bråk også ;-)

7. Teen Wolf: Mer maraton. Gikk unna her også.

8. Fifty Shades: Begynte omsider på denne bok-serien. Har utsatt og utsatt det :-P Leste ferdig første bok. Har et mål om å få lest ferdig andre bok før jeg ser filmen på kino.

9. Lion: Veldig bra film som jeg så på kino med beste Heidi (link til bloggen hennes).



10. Salem: Ble tipset om at denne serien snart er ferdig så da begynte jeg på den. Har ikke sett ferdig første sesong enda. Ble egentlig lei etter 5 episoder... Så nå har jeg pause en stund.

11. Konsert med OnklP & slekta + Johndoe: Kjempe bra konsert!

12. Bones: Jeg har sett mye av serien tidligere, men datt ut for flere år siden, så begynte på nytt nå som serien snart er ferdig.




13. Besøke tidligere kollega: Tok en tur innom den tidligere arbeidsplassen min. Kjempe koselig å treffe de tidligere kollegene mine.

14. Sesong-start: Flere av favorittseriene mine begynte på igjen etter pause på grunn av jula :-D





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Diller i april 2018

Diller i mai 2018

Diller i januar 2018